onsdag 19. november 2008

Electric Arguments


De som kjenner meg vet at det er en artist jeg setter over alle andre. Og det er ingen andre enn Sir Paul McCartney. Så når han kommer enda en gang ut med ett nytt album blir jeg selvfølgelig kjempe glad! Albumet kommer ut den 24 november, og er gitt ut under navnet The Fireman og albumet heter Electric Arguments. Det er blandt annet blitt omtalt på Clash.com som " a staggering collection of timeless adventures that touch on the best aspects of today´s more leftfield sounds". Jeg har allerede hørt en del av sangene på albumet, og er frelst allerede. Dette er ett album i ekte Paul McCartney-stil, og det er helt klart ett bedre album enn hans seneste verker som Caos and Creation in the Backyard og Driving Rain. 

Håper resten av sangene på albumet er like bra! Og hvis noen lurer på hva jeg ønsker meg til jul er dette ett bra hint:P

2 kommentarer:

Vibber`n i Farta sa...

Å liker du Paul McCartney?
Det har jeg ikke lagt merke til... ;)
Kram

Anonym sa...

Seriøst, no tulle du ceci:P hahaha, tror nok alle har fått me se den jah:p lol