onsdag 25. november 2009

Eksamenslesing og julekrimskrams

Ser det er lenge siden det har kommet noe innlegg fra meg no. Og naturlig nok fant jeg på at jeg kunne skrive et no (midt i eksamenslesingen :P). Uansett, dagene har gått veldig fort og det er snart jul. Etter fredag er det slutt på undervisning på skolen, og jeg har eksamen på fredag, tirsdag og mandag (21. desember). Det vil si jeg har tre uker på meg å lese til matte-eksamen. Det er jo forsåvidt vel og bra, men det hadde nok holdt med en uke eller to. Julepresangene begynner å ta form. Jeg har altså enda ikke vært ute å faktisk fått tak i de, men jeg har tenkt nøye over hva jeg skal gi til hvem. Mangler fremdeles ett par stk, så hvis noen har noen strålende ideer er det bare til å gi en lyd. Ellers gleder jeg meg til å bli med Kristian hjem til jul, det blir koselig. Og jeg ser frem til å slappe litt av og å jobbe litt istedetfor studiene. For de som ikke har fått det med seg har jeg nå begynt på høyskolen og studerer til å bli automatiseringsingeniør. Jeg stortrives! (Selv om jeg gjerne skulle ha skippet den siste måneden :P).

Dette ble no alt for denne gang, for pusen har no halvveis lagt seg oppå tastaturet... Hun er også veldig glad i å ligge seg rett foran pensumboken min, slik at jeg ikke ser en ting.



Ps. Hvis noen har tenkt å kjøpe julegave til meg, eller har tenkt å kjøpe noe hos victorias secret så fant jeg denne toppen som jeg syns er utrolig fin.

Ingen kommentarer: