onsdag 27. juli 2011

Bilder av leiligheten

Har omsider fått summet meg til å ta noen bilder av leiligheten :)

Stuen

Ser litt ut som om jeg bare har flyttet mitt gamle rom opp hit :P

Spisebordet, som får stå inntil veggen bortsettfra når det er i bruk grunnet plassmangel.

Tor Arne sin stol :P

Bad



Kjøkkenet, som egentlig var grunnen til at vi tok denne leiligheten, og mitt favoritt rom :)


Soverom, nå med matchende dynetrekk :P

Endel skap, de fleste gikk naturlig nok til meg, da jeg har altfor store mengder med klær, og ting generelt.


Selv om leiligheten ikke er så stor, satser jeg på at vi kommer til å få et flott år her. Syns allerede det er helt topp å bo her, håper det blir det samme om noen uker når jeg ikke bor her alene lengre!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kvinnens favorittplass er på kjøkkenet? ;P

Ceccii sa...

Var vel mer at det er det rommet som ser finest ut og har best plass :P Btw, jeg vil gjerne ha bilder fra deg :)